خرید اینترنتی تاپ هات شیپر مخصوص لاغری09386932322
نوشته شده توسط : mehran

خرید اینترنتی تاپ هات شیپر مخصوص لاغری09386932322
ما اخیراً تولید کننده تاپ هات شیپر هستیم که با برچسب خود امضا شده اند! با تشکر از این ، ما می توانیم یک قیمت جذاب همراه با کیفیت بالا و طراحی جالب ارائه دهیم. پیراهن های فنی و پنبه ای را ارائه می دهیم. ما پیراهن های منحصر به فردی برای هر مناسبت برای شما داریم. این رکابی هات شیپرهای فانتزی به عنوان یک هدیه برای عزیزان عالی هستند.
ما برای شما چاپ های منحصر به فردی را روی تی شرت ها ایجاد می کنیم. با تشکر از پارک ماشین وسیع ، ما قادر به ساختن هر نوع چاپ برای شما هستیم. ما با تکنیک های مختلف چاپ می کنیم:

چندین سال است که عمدتا در پاییز و زمستان از پیراهن Smartwool استفاده می کنم ، زیرا نسخه های سنگین تری بودند. از فوریه 2018 ، من از سبکترین و باریکترین تاپ لاغری هات شیپر در پیشنهاد تولید کننده آمریکایی استفاده کردم.

در توضیحات پشم مرینو ، اغلب اظهاراتی را می یابیم که این لباس هوشمند است ، با استفاده از فناوری پیشرفته و غیره ایجاد شده است. من نمی خواهم آن را بنویسم ، اما به خلاصه ای از استفاده شش ماهه خود از این پیراهن توجه خواهم کرد.

رکابی لاغری هات شیپر شرح داده شده متعلق به سری Microweight است که به عنوان تنها لایه در روزهای گرم یا اولین در شرایط سردتر توصیه می شود. به عنوان یک قاعده ، من فقط از تی شرت خود استفاده می کنم یا وقتی سردتر است / باران می بارد ، من یک ژاکت باران / باد (نرم) را به عنوان لایه بالا قرار می دهم. این ترکیب از نایلون و پشم مرکینو ساخته شده است که به لطف آن ، رطوبت آن از بین می رود (البته به شرط آنکه بر روی بدن فشرده نشود - به عنوان مثال با کوله پشتی)

ویژگی های تاپ لاغری هات شیپرز:

مواد لمسی ، سبک ، قابل تنفس و خشک کردن سریع
حرکات آناتومیکی ، متناسب ، غیر الزام آور - عالی برای فعالیت های مختلف - دوچرخه ، کوهنوردی ، دویدن
پشم مرینو از نور در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند
به لطف درزهای مسطح ، هیچ چیزی به بدن آسیب نمی رساند
پس از بسته بندی ، تی شرت فضای کمی در کیف یا کوله پشتی می گیرد
وزن: 150 گرم در متر مربع
مواد: 87٪ پشم Merino ، 13٪ نایلون

ظاهراً  تاپ لاغری مرینو بوی بد نمی گیرند. به نظر من ، حداقل در مورد من ، این کاملاً درست نیست. متأسفانه سوار با کوله پشتی ، به شدت عرق می کنم ، به این معنی که پیراهن ، با این حال ، بوی آن را می گیرد. با این حال ، بزرگترین مزیت چنین تی شرت ها به نظر من این است که ب - آنها به سرعت خشک می شوند و مانند پنبه یا مواد مصنوعی به هم نمی چسبند. با تشکر از آن ، من یک  تاپ بلند هات شیپر برای یک سفر هفته ای می گیرم - اگر مجبور به شستشو هستم ، آنها واقعاً سریع خشک می شوند. به همین ترتیب بعد از فشار شدید جسمی!

تاپ لاغری هات شیپرز

تی شرت های Montink دارای چاپ در Silk Digital در ابعاد A3 هستند و در Comfort 100٪ پنبه 30.1 شانه ، از قبل شسته شده ، پیش خرد شده ، نرم شده ، درزهای تقویت شده ، بویایی ، اطمینان از تناسب عالی ، راحتی بیشتر ، دوام و کیفیت محصول ساخته شده اند. تصاویر مصور ، با کمی تغییر در سایه و اندازه چاپ.

اگر نسخه ای از مطالب توهین آمیز ، غیرقانونی پیدا کردید یا به نظر شما توهین آمیز است ، لطفاً با ما تماس بگیرید (اینجا) برای حذف محصول از سایت یا اقدامات لازم را انجام دهید.

تی شرت ها را اندازه بگیرید

قبل از خرید ، توجه داشته باشید که اندازه تی شرت برای افرادی که تی شرت می پوشند ایده آل است ، برای اینکار ، در این صفحه اندازه تقریبی هر تیشرت را مشخص می کنیم. مقادیر اندازه گیری زیر به سانتی متر بیان می شوند که در هر اندازه گیری تا 3 سانتی متر تغییر می کند. به یاد داشته باشید که بعد از خرید پیراهن گسترده یا کوتاه است ، فقط مبادله را درخواست کنید *.

تاپ بلند هات شیپر را چطوری باید شست؟

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: